Kilpailijajäsen:

Suomen Voimalajiliiton/Kansainvälisen Voimalajiliiton - World Heavy Events Association ry:n varsinaiseksi jäseneksi (=kilpailijajäsen) voi hakea maksamalla liiton vuotuisen jäsenmaksun (lisenssimaksu) kätevästi verkkokauppamme kautta ( tai alempana mainittujen tietojen perusteella ja lähettämällä maksukuitin sähköpostilla osoitteeseen info@unitedstrongmen.com).
Hakemuksen saapumisen jälkeen hakijalle lähetetään sähköpostilla antidopingsopimus, joka kilpailijajäsenen tulee täyttää sekä allekirjoittaa ja postittaa kustannuksellaan alkuperäisenä versiona liitolle 14 vuorokauden aikana sopimuksen lähettämisestä.

Antidopingsopimus perustuu Suomen Antidopingtoimikunnan säännöstöön liiton antidopingohjelman mukaisesti ja se on voimassa kunnes toinen osapuoli irtisanoo sopimuksen. Sopimus on voimassa ja mahdollistaa dopingtestauksen, vaikka jäsenmaksua ei olisi maksettukaan.
Antidopingsopimuksen saavuttua liittoon hakijalle vahvistetaan jäsenyys sähköpostitse.
Mikäli hakija jättää antidopingsopimuksen palauttamatta, niin hakemus katsotaan peruutetuksi 15 vuorokauden kuluttua sopimuksen lähettämisestä ja jäsenmaksua ei palauteta.
Liiton sääntöjen perusteella hallitus hyväksyy jäsenet. Mikäli hallitus ei hyväksy jäsenhakemusta muusta syystä, kuin antidopingsopimuksen palauttamatta jättämisen vuoksi niin maksettu jäsenmaksu palautetaan hakijalle.

Jäsenyys on voimassa niin kauan kuin jäsen maksaa vuotuisen jäsenmaksun ja hänellä on voimassaoleva antidopingsopimus liiton kanssa ellei jäsen itse irtisano jäsenyyttä tai liitto irtisano sitä sääntöjensä perusteella.

Kilpailijajäseneksi hyväksyttävien kriteerit liiton säännöissä.
Kilpailijajäsen on oikeutettu kilpailemaan kaikissa liiton toiminnan alaisissa kansallisissa kilpailuissa, mikäli hän on suorittanut kilpailumaksun ja hänen jäsenyytensä sekä antidopingsopimus ovat voimassa kilpailun aikanakin ja hän täyttää kyseisen kilpailun/sarjan ehdot (sukupuoli, painoluokka, ikä jne).
Kansainvälisten kilpailujen edustuspaikat saavutetaan liiton sääntöjen mukaan ja ko. kilpailujen aikana on niinikään oltava jäsenyys sekä antidopingsopimus voimassa.

Liitto pyrkii myös hankkimaan jäsenilleen etuja esim. varusteista, matkoista ja vakuutuksista, mutta jäsenyyteen ei kuulu vakuutusta, vaan jäsen kilpailee liiton kilpailuissa omalla vastuullaan/vakuutuksellaan.

Kannattajajäsen

Yksityinen henkilö, yritys tai yhteisö voi alkaa liiton kannattajajäseneksi alla mainituin maksuin.
Liitto pyrkii myös hankkimaan jäsenilleen etuja esim. varusteista jne
Kannattajajäsenellä ei ole oikeutta kilpailla liiton toiminnan alaisissa kilpailuissa eikä äänestää liiton kokouksissa.

Vuotuiset jäsenmaksut 2017:

Kilpailijajäsen (lisenssi) 50€

Kilpailijajäsen, juniori alle 18v 25€

Jäsenmaksut, jotka on maksettu 25.9.2016 jälkeen ovat voimassa vuoden 2017 loppuun asti. 2017 ei ole kilpailukohtaisia osallistumismaksuja.
Kannattajajäsen, yksityinen henkilö 20€
Kannattajajäsen, yritys tai yhteisö 100 €

Mikäli liiton hallitus ei hyväksy kannattajaa jäseneksi, suoritettu maksu palautetaan.

Maksuosoitteet:

Voit tehdä jäsenyyshakemuksen kätevästi verkkokaupassamme alla olevan linkin kautta yleisimmillä käytössä olevilla maksutavoilla.

Tästä linkistä verkkokauppaamme linkistä verkkokauppaamme

Checkout - Oma maksutapa kaikille

Kansainvälinen Voimalajiliitto - World Heavy Events Association ry.

OP FI30 5680 0020 3448 06

Tai

PayPalin välityksellä osoitteeseen info@unitedstrongmen.com.

Merkitse maksun viesti-osioon Nimi, Sähköpostiosoite ja teksti "Kilpailijajäsen" tai "Kannatusjäsen 2017".