Seurat

Tältä sivulta löydät alueelliset jäsenseuramme, joissa voit harrastaa lajejamme (kaikilla seuroilla ei välttämättä kaikkia lajeja valikoimissaan) ja saat opastusta kilpailemiseen sekä löydät muita lajiemme harrastajia, jotka jakavat toimintamme arvot puhtaan urheilun periaatteista.

Team nimellä olevat ovat harrastusmahdollisuuksia tarjoavia yrityksiä.

Seuraan ja liittoon kuulumisesta on monia etuja - liiton jäsenyyden myötä saat esim. ostettua edullisen vakuutuksen Suomisport-palvelusta, alennuksia eri toimijoilta jne.

Seuroille on myös etua, mitä enemmän liiton jäseniä seuraan kuuluu - jokaista viittä lisenssiä kohden seura saa yhden vapaapassin, jolla yksi henkilö pääsee ilman pääsylippua kaikkiin liiton alaisiin tankotanssitapahtumiin - passia voi esim. kierrättää seuran urheilijoiden huoltajilla, joiden urheilijat kilpailevat eri tapahtumissa.

Voit myös kilpailla liiton nimissä, mikäli et halua edustaa jotakin tiettyä seuraa eli seuraan kuuluminen ei ole välttämätöntä, mutta se on suositeltavaa.

Mikäli olet kiinnostunut liittämään yhdistyksesi tai yrityksesi seuraksemme, niin ota yhteyttä os. info(@)suomenvoimalajiliitto.fi.

Liiton tapahtumakalenterin löydät tästä linkistä!

Tankotanssin seurat löydät tästä linkistä: http://tankotanssi.net/fi/seurat

HYVINKÄÄ

Hakalan Urheiluseura ry