Torstai 02.06.2022

Liiton vuosikokous 2022

Liiton vuosikokous järjestettiin 31.5.2022 Hämeenlinnassa ja kokouksessa käytiin läpi sääntömääräiset asiat sekä valittiin uusi hallitus 14.11.2022 alkavalle toimikaudelle. Hallituksen jäsenet ovat Jyrki Rantanen (pj), Paula Vuorinen (sihteeri) sekä Eemeli Majamaa (hallituksen jäsen).

Vuosikokous kutsui hallituksen esityksestä liiton kunniapuheenjohtajiksi Nanna Halosen sekä Pasi Mielikäisen.

Kunniapuheenjohtajaksi tai kunniajäseneksi voidaan hallituksen esityksestä yhdistyksen kokouksessa kutsua henkilö, joka on huomattavasti edistänyt ja tukenut yhdistyksen toimintaa.

Molemmat nimetyt ovat toimineet vapaaehtoistyössä liiton toiminnan eteen vuosia.

Nanna Halonen on ollut liiton hallituksen jäsen useita vuosia ja hän on toiminnallaan mahdollistanut liiton tankotanssipuolen toiminnallisen ja tietoteknisen kehittymisen vuodesta 2016 alkaen ja Nanna on toiminut liiton ensimmäisenä kotimaisena tuomarikouluttajana sekä edistänyt liiton yhteistyötä kansainvälisen POSA:n kanssa merkittävästi.

Pasi Mielikäinen on yksi liiton perustajajäsenistä, hallituksen jäsen 2014-2022 ja hän on suurella työpanoksellaan ollut mahdollistamassa kymmenien liiton tapahtumien toteututumista useissa eri rooleissa.

Nanna ja Pasi jatkavat tulevaisuudessakin liiton apuna taustalla.

Kiitos Nanna & Pasi!

Kuvat © Suomen Voimalajiliitto / Jaana Tanner / Tomi Jokela.